3Ds Max 2016 yenilikleri

3ds-max-2016

3ds Max 2016 için yeni özellikler sunum videosu başında bu güncellenmenin 3D Max tarihinin en büyük güncellenmesi olduğu söyleniliyor. Ben yıllar önce 2010 sürümünden 2015 sürümüne kadar Max çekirdeğinin etap-etap tamamen değiştirileceğini duymuştum. Sanırım bu prosedür artık bitti. Böylece 3Ds Max’ in kapatılacağı ile ilgili dedi kodular suya düştü. Gördüğünüz gibi Max yıkılmadı, ayakta  :-)

Evet, şimdi yeni neler var ona bakalım

  • Nod yardımı ile prosedür içerik oluşturma
  • Progresif şablon sistemi
  • Sahnede daha rahat gezinme ve katmanlarla çalışma
  • Chaos Group tarafından fiziksel kamera
  • 3ds Max ve Autodesk’ in diğer ürünleri arasında geliştirilmiş etkileşim
  • Multitouch 3D navigasyon desteği
  • Animasyon sırasında Camera Sequencer yardımı ile farklı kameralar arasında otomatik geçiş
  • Animasyon ile XRef çalışma ilkesi yeniden işlendi
  • Dual Quaternion yardımı ile daha kolay Skinning
  • OpenSubdiv sistemi desteği
  • ShaderFX geliştirildi
  • 3D sanatçıların isteği üzerine birçok küçük eklemeler. Örneğin geliştirilmiş Cut aracı, render için durma, tek bir düğme ile eksik dokuları silme, Merge işlemi zamanı birim dönüşümü, obje seçimi önizlemesi, OpenType font desteği, yumuşatma grupları tasviri vs.
  • 3ds Max ve 3ds Max Design – şimdi bir paket. Ve anladığım kadarıyla istenmeyen/gereksiz modülleri kapatabilirsiniz.

Max Creation Graph

 Alembic cache desteği

Alembic şimdi veri önbelleği alma için en gelişmiş sistemlerden biridir

Max Creation Graph ile ilgili dersler

Yazı başındaki resim – Jeff Patton

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bugün dünden daha iyiyiz!

Dersler
Anket

Bilgisayar Grafikleri ile ilgileniyorum

Sonuçları Göster

Yükleniyor ... Yükleniyor ...