Haftanın en iyi beş 3D çalışması (9-cu sayı)

9

1. Amerikan ressamı Arda Koyucudan“Grandma”(Nine) isimli eseri. İster inanın ister inanmayın,ama onun gözlerinde Kırmızı şapkalı kızın ninesi tam böyle görünüyor.Galiba,yaratıcı hikâyeyi yeniden okumalı,çünkü ninenin gözlerindeki iyilik seviyesi açık açığına sarsıyor  :-D

Modelin temeli Maya`da koyuldu.Değişik ufak detaylar Zbrush`ta tamamlandı. 3DCoat`ın yardımı ile eser sahibi modelin topolojisini tashih etti, ardından Mudbox`ta dokulamayı gerçekleştirdi.Photoshop’ ta kullandı. Görüntüleme Vray yardımı ile yapıldı.

9_1
2. Belirli çevrelerde tanınan 3D-ressam Jose Alves da Silva (Portekiz) müthiş nineyle olan resmi “Mamma Mia”adlandırdı.Yaratıcıya göre, bu bayan-mutfakta yemek yapmayı seven italyan kadınıdır. Çalışma Zbrush, VRay ve 3ds Max`sin yardımı ile yapıldı.

9_2
3. Brezilyali ressam Victor Maiorino Fernandes`sin “Monk !!” (“Rahip!!”) isimli eseri. Yaratıcı kendine karşı o kadar titiz ki, hazır modeli (büyütülmüş resme bakınız) atıp “sıfırdan”yaratmağa başladı. Bu eser özellikle Melies 3d School portfoliosu için yapıldı. Çalışmanın temelinde gerçekçi rahibi göstermek fikri vardı, fakat oluşturma sürecinde eser sahibi karakterleri daha az gerçekçi, ama daha modern yaratmağa karar verdi. Gördüğünüz gibi,sonucu bu en olumlu şekilde etkiledi.

Çalışmada 3ds Max ve Zbrush bağı kullanıldı ,Mental Ray ile görüntüleme yapıldı. Dokulama Photoshop.

9_3
4. İsveç politikacı Kristof Broher`in gülümsemeğe nedeni var. O milyarder, saygıdeğer insan, İsveç halk partisinin üyesidir. Bu sevimli karikatürün yaratıcısı – yurttaşı Fred Bastide`dir. Modeli eser sahibi 3ds max ,zbrush ve vray`in yardımı ile yarattı ve görüntüledi.3D`yi yaratmak,yaratıcı için en büyük sorun olmadı, onu rahatsız eden şey çalışma zamanı bellek sorunlarının olmasıydı. O yüzden,eser sahibi saçları sadece Photoshop`ta tamamladı.

9_4
5. Eser sahibi – Titouan OLIVE (Fransa), eser Leprechaun portrait adlanıyor (Leprikionun portresi). Bu modeli yaratıcı JB Monge`nin fikrinden ilham alarak, sade bir eskizle başlayarak yarattı. Modelleme ve dokulama Zbrush`ta, görüntüleme – Maya`da mental ray`in yardımı ile yapıldı. Kürk Maya Fur standart aracının yardımı ile yapıldı.

9_5

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bugün dünden daha iyiyiz!

Dersler
Anket

En fazla öğrenmek istiyorum

Sonuçları Göster

Yükleniyor ... Yükleniyor ...